web
counter

Tips Nak Mengorat Awek

Gift Kahwin Ads

Kau orang suka dekat seorang awek ni.. awek ni pulak belum kenal siapa korang, dan korang pulak dah dapat nombor telefon awek ni dari seorang teman rapat korang.. tapi yang tak bestnya, kawan korang pesan, jangan bagi tau dia yang kasi nombor telefon budak perempuan tu…

Jadi macamana? Emmm takkan nak main terjah je kan? karang bila kita telefon dan cakap ” boleh saya ngorat awak?”. emmm… dah pasti belum apa2 pun korang dah kena reject.. tak pun korang cakap dengan jujur yang korang nak bekenalan dengan dia.. “boleh saya berkenalan dengan awak?” dah mesti dia tanya macamana dapat nombor telefon dia kan.. kalau korang bagi alasan yang tak kukuh.. memang pasti dia kata korang penipu..

perhaps love

perhaps love

Tak pun hantar sms.. “hai, boleh saya kapel dengan awak?”… mesti dia balas sms korang dengan cepat.. “gila Apa!”.. lepas tu korang pun balas “ye.. saya memang gilakan awak!”.. korang ingat korang kelakar dengan jawapan yang macam tu.. memang korang kelakar dan awek tu pasti senyap taknak balas sms korang.. jadi siapa yang tak dapat? korang jugakan…

Sebenarnya ada caranya.. nak tipu pun kena pandai.. hehehe.. caranya mudah aja… dulu sewaktu zaman kegemilangan aku, aku selalu guna cara ni.. hampir 90% kejayaan aku perolehi… hehehe.. bila korang dah dapat no. telefon awek ni.. dan untuk mengelakan dia bertanya mana korang dapat no. telefon dia.. korang gunakan cara bersms macam ni..

“Along! Aku lapar ni.. baru balik kerje .. belikan aku nasi goreng”…

kalau dia tak balas.. korang push dengan emosi sikit.. selalunya pada masa ni sidia akan membalas korang.. korang tulis..

“Along, ko kat mana.. aku letih ni.. dah le baru balik kerje, tak sempat makan lagi, hantar sms ko tak nak balas balik.. aku lapar sangat ni tau…”..

selalunya awek tersebut akan membalas mesej tersebut seperti berikut,

“Maaf silap nombor, saya bukan along awak”.. kalau dia balas macam ni.. anggap je awek ni dah jadi milik korang… hehehehe..

korang pun balas balik,

“Oh! ye ke? bukan along saya, tapi nombor hampir sama lah.. jadi dengan siapa pulak saya bersms ni” kalau dia tak balas.. korang cuba antar lagi sekali dengan sms yang berbunyi,
“Maaflah saya mengganggu awak.. saya ingatkan along saya tadi.. maaf ye”.. selalunya jugak masa ni dia akan balas dengan sms “takpe!.. Saya tak kisah”..

Jadi disitu korang dah berinteraksi.. cuma perlukan sedikit suntikan je lagi.. walaupun korang dah tau nama dia.. mungkin pada peringkat awal awek ni akan bagi tau nama pendek atau nama samaran beliau.. jadi korang jangan cakap yg korang dah tau nama dia.. korang follow je.. lama – lama kalau diaorang dah suka.. diaorang akan bagi tau… korang ada cara sendiri? apa kata kita kongsi bersama disini… hehehe

Leave a Reply

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE